دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی کتاب : معجزه شکرگزاری

معرفی کتاب : معجزه شکرگزاری

معرفی کتاب معجزه شکرگزاری نوشته راندا برن

سبک کتاب :انگیزشی ، شکرگزاری و موفقیت

از زبان اول شخص


کتاب معجزه شکرگزاری یا جادو «The Magic» جلد دوم از کتاب راز است. این کتاب در سال 2007 منتشر شده و یکی از کتابای پرطرفدار در زمینه کتاب های انگیزشی است و افراد بسیاری ادعا کردند که توانستند با این کتاب زندگی خود را بازگردانند و بتوانند از آن لذت ببرند.نویسنده این کتاب قصد دارد در کمتر از یک ماه ما را به صلح درونی برساند و به ما آموزش دهد که چطور با استفاده از قدرت شکرگزاری به خواسته های خود برسیم.


خلاصه کتاب:

اگر شما هم جدیدا در مشکلات زندگیتان غرق شدید و دیگر هیچ نقطه روشنی در زندگی خود نمی بینید این کتاب مناسب شماست. بله معجزه وجود دارد و می تواند برای شما هم اتفاق بیفتد. تمام چیزی که برای دیدن معجزه نیاز دارید انگیزه کافی برای انجام دادن تمرینات این کتاب است.

بعد از 28 روز تاثیر شگفت انگیزی را در زندگیتان مشاهده می کنید. تمرین های این کتاب به شما کمک می کند که سازوکار زندگی را درک کنید و بتوانید چیزهایی که در رویایتان هست را در واقعیت داشته باشید.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


قسمتی از متن کتاب:

برای خلق زندگی رویایی‌‌ ات، زمان آن رسیده که به خودت عشق بورزی. روی نشاط تمرکز کن. تمام کارهایی را انجام بده که احساس خوبی به تو می‌دهند. عاشق خودت باش، هرآنچه که هستی. وقتی درون خودت را تغییر بدهی، همه‌چیز در زندگی‌ات تغییر خواهد کرد. مثل یک نیرو مغناطیسی باش و به کیهان اجازه بده که تمام چیزهای خوب را به تو عطا کند. برای جذب کردن چیزهایی که استحقاق‌شان را داری، باید عشق را جذب کنی.


وقتی قدردان کار خود نباشی، به طور خودکار کمتر می‌بخشی. وقتی کمتر ببخشی مقدار چیزی را که به سوی تو برمی‌گردد کاهش می‌دهی، و در نتیجه، هرگز در کار خود شاد نخواهی بود، هرگز بیشتر از وظیفه‌ات انجام نمی‌دهی، و شغل یا کار تو راکد خواهد ماند و در نهایت بدتر خواهد شد که، ممکن است به معنی از دست دادن آن باشد. یادت باشد، افرادی که سپاس‌گزار نباشند، حتی چیزهایی که دارند را از دست خواهند داد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده