خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گاو بنفش همسر خود باشید!

گاو بنفش همسر خود باشید!

عنوان کتاب:همسرداری به روش گاو بنفش

نویسنده : مهدی مقیم الاسلام


حتماً تا به حال افرادی را دیده‌اید، با وجود اینکه در زندگی مشترکشان احساس رضایت زیادی ندارند، به هیچ عنوان حاضر نیستند برای بهبود شرایط فعلی زندگی‌شان اقدامی انجام دهند؛ از جمله خرید یک کتاب خوب، شرکت در سمینار و احتمالاً ثبت نام در کارگاه‌های آموزشی و رفتن پیش مشاور هم که دیگر اصلاً به فکرشان خطور نمی‌کند!

زندگی هر کدام از ما با هر سطحی از عشق و دوست داشتن، می‌تواند بهتر از حال حاضر شود، درست مثل سلامتی! بله سلامتی! به نظر شما برای سلامتی حداکثری وجود دارد؟ (شاید بتوان برای آن حداقل قابل قبول تعریف کرد ولی حداکثری نمی‌توان متصور شد!)

در این کتاب شما را با روش‌هایی آشنا می‌کنم که با هر سطحی از ثروت، سواد، تحصیلات و هر سطحی از رفتارهای اجتماعی و موقعیت مکانی که باشید، بیشتر محبوب همسرتان شوید و از زندگی کردن در کنار او آرامش داشته باشید و مثل روزهای اولِ شروع رابطه‌تان، از بودن با هم لذت ببرید. می‌توانید با انجام گام‌های مثبت کوچک، تغییرات بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید، البته باید به انجام این تغییرات، علاقه‌مند هم باشید!

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

برای توضیح اینکه این کتاب به درد چه کسانی می خورد، بهتر دیدم توضیح دهم که این کتاب به درد چه کسانی نمی خورد! به طور حتم این کتاب به درد افرادی که به سرنوشت خود علاقه ای ندارند و زندگی خود را به روزمرگی می گذرانند، نخواهد خورد، این کتاب برای کسانی که فکر می کنند در زندگی کاری، اجتماعی و زناشویی خود نیازمند هیچ کمکی نیستند مناسب نیست.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده