دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» معرفی کتاب : اَبَر جاذب

معرفی کتاب : اَبَر جاذب

عنوان کتاب : اَبَر جاذب

نویسنده: گبریل برنستین

مترجم: سارا پرویز خانی

انتشارات : نشر میلکان


جاذب بودن یعنی چه؟؟

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

اگر به شما قدرتی داده شود تا هر آن‌چه می‌خواهید به‌دست آورید، چه چیزهایی را طلب می‌کنید؟ پاسخ شما بدون شک تمام چیزهای خوب و عالی این دنیاست. خبر خوبی برای شما داریم: این قدرت در وجود شماست و صبورانه انتظار می‌کشد شما با یافتن آن، جهانتان را تغییر دهید. همۀ شما یک «اَبَر جاذب» هستید.

اَبَر جاذب بودن بدین معناست که آنچه در اعتقاد شما جای دارد، چیزی است که برایتان رقم می‌خورد و سهم شما از زندگی خواهد بود.

آیا برای تحقق‌بخشیدن به آرزوهای‎تان و زندگی طبقِ خواسته‌های‎تان آماده‌اید؟ نویسنده‌ی کتاب جهان هستی هوایت را دارد، این‎جاست تا نشان‎تان دهد چطور می‌توانید این کار را انجام دهید.

گبریل برنستین در کتاب اَبَرجاذب روش‌هایی را معرفی می‌کند که حتی در خواب هم نمی‌توانید تصورشان کنید! این کتاب شما را به سفری هیجان‌انگیز می‌برد که می‌توانید طیِ آن، منشأ قدرت حقیقی‌تان را به یاد بیاورید و بیاموزید زندگی‌تان را طبق خواسته‌های خودتان از نو بیافرینید. روش‌های گبریل یادتان می‌دهد زندگی بالا و پایین دارد، مجذوب‌کردن دیگران کار جالبی است، و این‌که مجبور نیستید برای به‌دست‌آوردن چیزهایی که می‌خواهید، آن‌قدر کار کنید که خودتان را از پا دربیاورید. اَبَرجاذب بیانیه‌ای است که با خواندش می‌توانید با اعتماد‌به‌نفس خواسته‌های‎تان را بگویید. در این کتاب یاد می‌گیرد:

کم‎تر کار کنید و بیش‎تر جذب کنید؛

بدانید که هدایت معنوی همیشه و در هر زمان در دسترس‌تان قرار دارد؛

هر روز، با مشاهده‌ی معجزات، سرشار از شگفتی شوید؛

آرام بگیرید و ایمان داشته باشید که آرزوهای‌تان به مسیر درستی راهنمایی‌تان می‌کنند.

اگر بپذیرید اَبَرجاذب هستید، همه‌چیز تغییر می‌کند: مطمئن می‌شوید که عیبی ندارد اگر گذشته را فراموش کنید؛ دیگر از آینده نمی‌ترسید؛ به درون منبع بی‌کرانِ وفور، انرژی، لذت، و سلامتی شیرجه می‌زنید؛ و سلامتی به هنجار و معیار زندگی‌تان تبدیل می‌شود و کم‌کم می‌فهمید شادی و سلامتی حقی است که از بدو تولد داشته‌اید. مهم‌تر آن‎که می‌آموزید چطور همیشه برای رویارویی با زندگی آماده باشید و جهان اطراف‎تان را روشن کنید.

نویسنده در این کتاب روش هایی معرفی می کند که با خواندن آن به قدرت خود پی می برید و می آموزید که زندگیتان را طبق میل و‌خواسته‌ی خودتان از نو بیافرینید و به پیش ببرید. با روشهای این کتاب قدرت جذب خود را با روشهای ارائه شده، بالا می برید و کمتر کار می کنید و بیشتر بهره می برید.

اعتماد به نفستان افزایش می یابد و یاد می گیرید کم تر کار کنید و بیشتر جذب کنید و هدایت معنوی را در زندگیتان می یابید و با مشاهدهٔ معجزات زندگی سرشار از شگفتی می شوید . این کتاب می گوید، آرزوهایتان را فراموش نکنید بلکه آنهارا در مسیر درستی قرار بدهید باید بپذیرید که ابر جاذبید و‌اینگونه همه چیز تغییر می کند دردها و شکست های گذشته را فراموش می کنید و‌مشتاقِ رسیدن آینده می مانید بدون اینکه از ابهامی که در آینده هست، بترسید.

این کتاب با کلمات و‌ روش‌های خاص خود شما را برای رویارویی با زندگی و آیندهٔ مبهم آماده می کند و به یقین احساس می کنید که شادی و‌سلامتی و‌زندگی خوب حق تان است فقط کافیست که نترسید و‌برای جذب انرژی و لذت و‌سلامتی آماده باشید.

ابر جاذب، اثری از گبریل برنستاین ، یکی از ده عنوان پرفروش‌ترین کتابهای حال حاضر در آمریکا و اروپا به فارسی ترجمه و منتشر شد .

کتاب بیانگر ایده ی فراموشی گذشته و تمرکز بر آینده است، با استفاده از منبع بی کران وفور ، انرژی ، لذت و سلامتی . گبریل به خواننده می آموزد گرچه زندگی بالا و پایین دارد باید آن را طبق خواسته های خود از نو بیافرینید و اینکه هنر مجذوب کردن دیگران ، هنر جالبی است. 


در این کتاب می‌خوانیم:

فصل اول: آنچه در فکر شماست، پیامی ست که به جهان ارسال می‌کنید. با آگاهی، آنچه را که واقعاً می‌خواهید، درخواست کنید و به دست آورید.

فصل دوم: ترس را کنار بگذارید و به احساسات خوب، خوش‌آمد بگویید.

فصل سوم: ترس از فقدان و کمبود را از خود دور کنید و هرآنچه برای خود می‌خواهید، بیشترش را برای دیگران بخواهید.

فصل چهارم: به قدرت افکار و انرژی‌تان اعتماد کنید و آن‌ها را از ابعاد منفی به سوی قدرت فوق‌العادۀ نشاط پیش ببرید.

فصل پنجم: معجزات در نور دیده می‌شوند.

فصل ششم: فرشتگان مقرب، خودِ برتر، عشق جهان و عزیزی که از بین شما رفته، همگی منتظرند تا شما را خردمندانه راهنمایی کنند و به کمک‌تان بشتابند.

فصل هفتم: سماجت را کنار بگذارید و خواسته‌هایتان را به‌قدرتی والاتر که پشتیبان شماست بسپارید.

فصل هشتم: شما حالا آمادگی این را دارید که از قدرت انرژی درونی‌تان برای رسیدن به خواسته‌هایتان استفاده کنید.

فصل نهم: قدر تمام چیزهایی که در زندگی دارا هستید، بدانید!

فصل دهم: در آرامش قدم بردارید و تمایلات خود را به قدرتی والاتر تسلیم کنید.

فصل یازده: در مرحلۀ آخر ایمان داشته باشید و در باغ خوشبتی ماندگار شوید. ایمان به این معنی‌ست که اطمینان داشته باشید که کمک در راه است. شما یک اَبَرجاذب هستید. به جهان اجازه دهید تا عشق وافرش را جاری کند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده