دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست

عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست

عنوان کتاب : عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست

نویسنده : مگان دیوان

ترجمه : سیده سارا ضرغامی و آرزو مومیوند


کتاب عیبی ندارد اگه حالت خوش نیست دقیقا مانند اسمش می‌گوید که اگر شخص یا چیز مهمی در زندگیتان را از دست دادید و در سوگ آن هستید، عیبی ندارد که عصبانی باشید، یا عیبی ندارد اگر در مورد آن اتفاق دائم صحبت میکنید، و خیلی چیزهای دیگر که باعث می‌شود آرومتان کند و انگار یکی هست که درکتان میکند.

چندین راه حل و سبک رفتار در انتهای کتاب هست که کمک می‌کند بتوانید به کسی که در سوگ هست کمک کنید ، ولی خیلی نیست، و بیشتر کتاب برای خود شخص سوگ دیده مناسب است که به او بگوید تمام عکس‌العمل‌هایتان طبیعی هست.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست (It’s OK That You’re Not OK) (مواجهه با اندوه و فقدان در فرهنگی که این‌ها را برنمی‌تابد) ؛ نوشته‌ی مگان دیواین (Megan Devine) به موضوع از دست دادن عزیزان و چگونگی رویارویی با آن می‌پردازد. مگان دیواین در این کتاب از تجربیات شخصی خود می‌گوید و بر اساس این تجربیات برای شما نحوه‌ی مواجهه با سوگواری را شرح می‌دهد.

آن چه از دست رفته است برنخواهد گشت. شما به کسی نیاز دارید که اندوه‌تان را بفهمد و بپذیرد. به کسی نیاز دارید که وقتی، در میان وحشت سوزننده ایستاده‌اید و به حفره‌ای خیره می‌مانید که زمانی زندگی شما بوده است، دست‌هایتان را محکم بگیرد… بعضی چیزها را نمی‌توان درمان کرد؛ فقط باید آن‌ها را به دوش کشید…

غم و اندوه، درست مثل عشق نیازی به راه حل ندارد. اگر به دنبال دوست داشته شدن بهتر و بیشتر خود و دیگران هستید، اگر احساس نارضایتی از خود دارید و اندوهگین هستید، این کتاب با استفاده از داستان ها، نکات زندگی، تحقیقات،و شیوه های عملی خلاقانه و مبتنی برآگاهی و همچنین تجربه های شخصی نویسنده راهنمای منحصربفردی برای اتفاقات ناگواری که در زندگی خود و اطرافیانتان رخ می دهد، خواهد بود.


یه جمله از کتاب :

بعضی چیزها را نمیتوان درمان کرد، فقط باید آن ها را به دوش کشید.

نظرات
arrow
معرفی کتاب ایده ی بسیار عالی است، به اشتراک گذاشتن یک تجربه ی خوب. ممنون از معرفی کتابتون.
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده