بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» معرفی کتاب: جعبه سیاه اینستاگرام

معرفی کتاب: جعبه سیاه اینستاگرام

عنوان کتاب: جعبه سیاه اینستاگرام

نویسنده: حسین نصیری

انتشارات: بهار سبز


امروزه همه متخصصان و کارافرینان اتفاق نظر دارند که برندسازی و تبلیغات اساسی ترین ومهم ترین بخش یک حرکت اقتصادی است. شرکت فیس بوک در نرم افزار کاربردی و پرطرفدار خود یعنی اینستاگرام این قابلیت را فراهم کرده است تا کاربران صفحاتی متخص فعالیت های تجاری خود ایجاد کنند تا از این طریق بتوانند به صورت مستقیم و بدونه واسطه با مصرف کنندگان وطرفداران خود در ارتباط باشند. اما ایا ساختن چنین صفحاتی به همین راحتی ممکن است؟ همه بله و هم خیر، بله به این خاطر که ساختن اولیه ی آن کاری ساده است اما موفقیت آن چندان ساده نیست. 

کتاب جعبه سیاه اینستاگرام در زمینه‌ی ایجاد و مدیریت کسب و کار های اینستاگرامی نگاشته شده است. کتاب حاضر مجموعا در ۱۰ فصل و بر اساس ۳ کتاب موفق Instagram Marketing نوشته‌ی ویکتور مارکو، Instagram Secrets نوشته‌ی جرمی مک گیلوری و Instagram Marketing Step-By-Step نوشته‌ی برایان برن تدوین شده است. «قدم نخست» ، «برند و برندسازی» ، «صفر تا صد الگوریتم های اینستاگرام» «روش های ورود به اکسپلور» ، «تبلیغات و کسب درآمد» عنوان برخی از این فصل هاست.

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

«جعبه سیاه اینستاگرام» میکوشد تا با نثری روان و خودمانی و با توجه به جامعه‌ی ایران، به افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار مطمئن و امن در فضای اینستاگرام و در شرایط فعلی شغلی و اقتصادی ایران را دارند کمک نماید.

در کتاب جعبه سیاه اینستاگرام می‌آموزید که در مدت ۹ ماه یک کسب‌وکار اینستاگرامی را مطابق با الگوریتم‌های اینستاگرام از صفرتاصد پایه‌گذاری و مدیریت کنید و علاوه بر جذب کاربران متعدد و برندسازی شخصی، به درآمدی بالا و پایدار دست پیدا کنید.

کتاب خیلی خوبی است و برای شروع یا بهبود پیج اینستاگرام مخصوصا در این روزها که کسب‌و‌کارهای مجازی اهمیت زیادی پیدا کرده‌اند، شدیدا پیشنهاد و توصیه می‌شود.

کمپانی فیس‌بوک در سال‌های گذشته اقدامات بسیاری برای بهبود فضای اینستاگرام و جذب کاربران انجام داده است. یکی از این اقدامات اضافه کردن الگوریتم و ایجاد قواعد متعدد برای ایجاد و مدیریت یک پیج اینستاگرامی است و تنها افرادی که با این الگوریتم‌ها آشنا هستند و طبق آن‌ها عمل می‌کنند قادرند پیج‌هایی قدرتمند و با تعداد مخاطبانی بسیار بالا ایجاد کنند. متاسفانه منابع زیادی برای آشنایی و یادگیری الگوریتم‌های اینستاگرام وجود ندارد و این الگوریتم‌ها در یک فضای بسته و اصطلاحا جعبه سیاه (black box) وجود داشته و تنها افراد کمی به‌طور دقیق از نحوه‌ی کارکرد آن‌ها اطلاع دارند.

جعبه سیاه اینستاگرام کتابی است که با دسترسی به جدیدترین به‌روزرسانی الگوریتم‌های اینستاگرام و ترکیب آن‌ها با نکات مهمی در زمینه‌ی کسب‌وکار و فروش آنلاین، به منبعی جامع و قدرتمند برای افرادی که قصد شروع یک کسب‌وکار در اینستاگرام و یا افرادی که قصد برندسازی شخصی و فروش محصول و خدمات خود را در این فضا دارند تبدیل شده است.

در این کتاب می‌آموزید که در مدت ۹ ماه یک کسب‌وکار اینستاگرامی را مطابق با الگوریتم‌های اینستاگرام از صفرتاصد پایه‌گذاری و مدیریت کنید و علاوه بر جذب کاربران متعدد و برندسازی شخصی، به درآمدی بالا و پایدار دست پیدا کنید.

همان طور که می‌دانید جعبه سیاه هواپیما مهمترین قطعه یا بخش هواپیما به حساب می‌آید، چون اگر حادثه‌ای برای هواپیما رخ بدهد از طریق جعبه سیاه می‌توانند علت حادثه را مشخص کنند و از اطلاعات آن برای جلوگیری از حوادث هواپیماهای دیگر استفاده کنند.‌

با خوندن این کتاب شما با الگوریتم های جدیدی که کمپانی فیس بوک برای اینستاگرام در نظر گرفته آشنا می‌شوید که با عمل به این الگوریتم‌ها می‌توانید پیج خودتان را به صورت حرفه‌ای با تعداد مخاطبان بسیار بالا راه اندازی و مدیریت کنید. کتاب جعبه سیاه اینستاگرام شما را از یک کاربر مبتدی به یک کاربر حرفه‌ای در فضای اینستاگرام تبدیل می‌کند.‌

یکی از اولین قدم‌هایی که در این دوره و زمانه برای راه‌اندازی یک کسب و کار باید برداشت فعالیت در فضاهای مجازی علی الخصوص اینستاگرام است که به عنوان بستری مناسب برای این دست مشاغل شناخته شده است.

اما اینکه چگونه در این بستر عمل کنیم تا بتوانیم پیجی قدرتمند با تعداد مخاطبین و کیفیت بالا داشته باشیم، بستگی به میزان اطلاعات ما از ساز و کار اینستاگرام دارد. اطلاعاتی که به ظاهر ساده اما در باطن بسیار اساسی و پیچیده‌اند و داخل جعبه سیاهی قرار دارند که هرکسی نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

حسین نصیری نویسنده کتاب میلیونر تلگرامی و جعبه سیاه اینستاگرام که معروف است به ادمین کف بازاری، در کتاب جعبه سیاه اینستاگرام به داد همه کسانی که قصد راه‌اندازی یک کسب و کار اینستاگرامی را دارند رسیده و با نثری روان و خودمانی و با توجه به جامعه ایران، ساز و کار داشتن یک کسب و کار مطمئن را در شرایط فعلی شغلی و اقتصادی ایران در اختیار مخاطبینش می‌گذارد.

این کتاب با دسترسی به جدیدترین الگوریتم‌های اینستاگرام و ترکیب آن‌ها با نکات مهمی در زمینه کسب و کار و فروش آنلاین، تبدیل به منبع جامعی در زمینه کسب و کار اینستاگرامی شده است.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده