ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی کتاب: 101 سوالی که در دهه بیست‌سالگی باید از خود بپرسید

معرفی کتاب: 101 سوالی که در دهه بیست‌سالگی باید از خود بپرسید

عنوان کتاب: ۱۰۱ سوالی که در دهه بیست‌سالگی باید از خود بپرسید

نویسنده: پل انگون

مترجم: هدیه جامعی

انتشارات: کتاب کوله‌پشتی


خوش‌بینی عیب نیست. امیدواربودن به‌معنای ساده‌لوح‌بودن نیست. همه‌ی رؤیاها تا زمانی‌که به حقیقت نپیوسته‌اند غیرممکن به‌نظر می‌رسند. خلق کنید. بسازید. رؤیاپردازی کنید. دست‌به‌کار شوید. اگر الان نه، پس کِی؟ اگر شما نه، پس چه کسی؟


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

چه به تازگی کیک فارغ التحصیلی دانشگاهتان را نوش جان کرده اید چه در دهه ی بیست و سی سالگی تان با بحران یک چهارم زندگی دست و پنجه نرم می کنید و سعی دارید هر طور شده از پس دردسرهای بزرگ شدن برآیید، ۱۰۱ سوالی که در دهه ی بیست سالگی باید از خود بپرسید کتابی مناسب برای شماست.

به طور کلی تمامی افراد با رسیدن به سن بیست سالگی، خود را در آستانه ی ورود به بزرگسالی یافته و با سوال هایی اساسی و مهم رو به رو می گردند؛ سوال هایی که با یافتن جواب های صحیح، آن ها را قادر خواهد ساخت تا به سوی خوش بختی گام بردارند. در این دوره از زندگی، اشخاص درک می کنند، بسیاری از اهدافی را که در سر می پرورانده اند، دست نیافتی هستند و یا رسیدن به آن ها کار دشواری است که باید تلاش های فراوانی را در جهت تحقق شان صرف نمود. در همین راستا “انگون” به شرح پرسش هایی مهم پیرامون برخورداری از زندگی سرشار از آرامش، ازدواجی موفق، شغلی ایده آل و بسیاری موارد دیگر، پرداخته و با بیان و ارائه ی راه کارهایی موثر و کارآمد، مخاطب را در پیمودن مسیر پر فراز و نشیب زندگی یاری رسانده و در نتیجه، او را از گمراهی و سر درگمی نجات می دهد.

برای رسیدن به جواب های مهم در دهه ی بیست سالگی باید با سوالات درست و مناسب شروع کنید. پل انگون دوازده سال از زندگی اش را وقف کمک به بیست و چند ساله ها کرده است. او در این کتاب حداکثر تلاشش را کرده تا خوانندگان را با سوالات اساسی زندگی آشنا کند. سوالاتی از قبیل:

بهترین راه برای دانستن اینکه چه زمانی آمادگی ازدواج دارید، چیست؟

آینده ی شغلی ام چگونه است و یک شغل موفق چه شکلی است؟

چطور می توانم تصمیم بگیرم وقتی نمی دانم چه انتخابی باید داشته باشم؟

چطور می توانم از اینترنت دل بکنم و با انسان های حقیقی ارتباط برقرار کنم؟

چرا عده ای ازدواج موفق دارند، در حالی که عده ای دیگر هنوز به بزرگراه نرسیده چپ می کنند؟

آیا من آن روی عکس هایی که افراد در اینستاگرامشان پست می کنند را می بینم؟ (منظورم آن رویی است که از آن عکس نمی گیرند)

نکته ی محوری داستان من کجاست؟

آیا من کسی را در «تیم رویایی ام» دارم؟

کتاب 101 سوالی که در دهه بیست سالگی باید از خود بپرسید اثر پل انگون، به شما نشان می‌دهد که چگونه برای رسیدن به موفقیت و دوری از شکست دیدگاه خود را تغییر دهید.

پل انگون (Paul Angone) توصیه می‌کند که این کتاب را بدون وقفۀ طولانی بخوانید و برای جواب دادن به سؤالاتش زیاد مکث نکنید. ابتدا باید قبل از غرق ‌شدن در کتاب و تلاش برای جواب‌ دادن به سؤالاتش، ارتباط این کتاب، سؤالات، داستان‌ها و بصیرتش را با‌ هم درک کنید. شاید بهتر باشد از یکسری نکات یادداشت بردارید، اما در همان‌ حین به خواندن ادامه دهید. اگر جواب‌ دادن به سؤالی برایتان سخت بود روی آن متوقف نشوید و از ادامۀ کتاب غافل نمانید.

پل انگون همیشه تحلیل های خنده دار، عجیب و غریب و دقیقی از زندگی یک فرد بیست و چند ساله (و سی و چند ساله) که با مشکلات نسل هزاره رو به روست ارائه می دهد. اما این بار در این کتاب پا را فراتر گذاشته و سراغ مسائلی اساسی تر رفته است. اگر از شکست خوردن، ناامید شدن یا هر دو می ترسید، یا اینکه مشتاقانه به دنبال توصیه هایی می گردید تا به کمک آن ها مرحله ی «گذر از مشکلات» را پشت سر بگذارید، این کتاب را بردارید و در تعیین کننده ترین دهه ی زندگی تان بدرخشید.

این کتاب یک آزمون نیست، کتابی نیست که بخواهید یکجا و به‌یکباره آن را بخوانید. این کتاب می‌تواند راهنمای شما در ادامه‌ی زندگی‌تان باشد؛ کتابی که می‌توانید هرازچندگاهی دوباره آن را باز کنید، مرورش کنید، تغییرش دهید و مطلبی به آن اضافه کنید.

بعضی از سؤالات برای خودِ شما ساخته شده‌اند و به‌راحتی می‌توانید جواب آنها را بنویسید اما بقیه‌ی سؤالات ساخته شده‌اند تا شما را به فکر فرو ببرند.

هرکدام از ما روش منحصربه‌فرد و درواقع سسِ مخصوص خودمان را داریم که از مواد مختلفی مثل قدرت، استعداد، اشتیاق، تجربه و غیره تشکیل شده است؛ سسی که شبیه هیچ سسِ دیگری نیست و طعم و مزه‌ی خاص خودش را به دنیا بخشیده است.

پرسیدن این سؤالات راه دستیابی به دستورپخت مخصوص خودتان است. درست همانطور که یک سرآشپز آنقدر مزه‌های مختلف را امتحان می‌کند تااینکه به مزه‌ی فوق‌العاده‌ای که منتظر کشف‌شدن بوده دست پیدا می‌کند، شما نیز هدفتان را که منتظر آشکارشدن بوده پیدا خواهید کرد.

نویسنده در این کتاب به شما نشان می‌دهد که برای رسیدن به موفقیت و دوری از شکست‌های احتمالی چگونه باید دیدگاه‌ خود را تغییر دهید. هر کس قبل از آنکه به سن بیست سالگی برسد رویاها و آرزوهای زیادی را در سر می‌پروراند و برای رسیدن به آن‌ها بی‌تابی زیادی از خود نشان می‌دهد؛ به باور بسیاری از روانشناسان این دهه یکی از مهم‌ترین دهه‌های عمر هر شخصی به شمار می‌رود؛ از این رو افراد باید برنامه‌های دقیقی برای این برهه حساس از زندگی‌شان داشته باشد. .

مطالعه این کتاب شما را با قدرت و اهمیت سوالات درست، بهترین راه برای برهم‌زدن خود، روزهای تاریک پیش‌رو، بهترین راه فراموش‌کردن مشکلات زندگی، نحوه تصمیم‌گیری در انتخاب‌های مشکل، نحوه دل‌کندن از اینترنت و ارتباط برقرارکردن واقعی با دیگران، چیستی عشق و ... آشنا می‌کند. این کتاب برای شما طیف متنوعی از مهارت‌های زندگی که به آن‌ها خیلی نیاز دارید را معرفی می‌‌کند و شما را به درک بهتری از خود و پیرامون‌تان خواهد رساند.


بخشی از متن کتاب:

تموم طول دوران بزرگ شدنمان مانند بالا رفتن از يک كوه بزرگ بوده است، دبستان، راهنمايی، دبيرستان، دانشگاه، انتخاب يه شغل خوب، دائما فقط به فكر بالا رفتن بوده‌ايم، با سرعت، به پشت سرمان هم نگاه نكرديم. از همان بچگی يک دنيا آرزو و هدف داشتيم و به آن‌ها کلی بال و پر ميداديم و مطمئن بوديم كه حتما به آن‌ها ميرسيم!

اما چه شد كه اكثر آرزوهایمان از بين رفتند يا حتى يادمان رفت كه آن هدف و آرزوها چه بودند؟؟؟

فقط یک جواب وجود دارد،

آن هم پرسیدن سوال مناسب از خودتان است!

بنابراين، در هر جايگاهى كه هستيم

چه اول راه، چه بالاى قله، چه در وسط راه،

چه راه را گم كرديم و سردرگم هستيم،

تنها راه پرسيدن سوال مناسب از خودمان است!



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده