خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی کتاب : شیوه گرگ

معرفی کتاب : شیوه گرگ

عنوان کتاب : شیوه گرگ

نویسنده : جردن بلفورت

مترجم : امیرپویا چراغی


کتاب شیوه گرگ، اثری نوشته ی جردن بلفورت است که نخستین بار در سال 2017 منتشر شد. جردن بلفورت که سوژه ی اصلی فیلم «گرگ وال استریت» به حساب می آید، در این کتاب، «راهنمایی برای خلق ثروتی انبوه» را ارائه می کند، البته بدون مشکلات عجیب و بزرگی که در طول مسیر خودش برای رسیدن به ثروت، با آن ها مواجه شد. بلفورت، بزرگترین استعداد خود را، توانایی فروختن هر چیزی به هر کسی می داند و البته معتقد است می تواند به همه ی افراد آموزش دهد که چگونه به فروشنده ای افسانه ای تبدیل شوند. او در کتاب شیوه گرگ، روش منحصر به فرد خود یعنی «سیستم فروش خط مستقیم» را مورد بررسی قرار می دهد و به موضوعاتی چون به دست آوردن کاریزما، داشتن چشم اندازهای نویدبخش و نوشتن برنامه ای برای فروش حداکثری می پردازد.

جردن بلفورت، زاده ی سال ۱۹۶۲، دلال سهام سابق، سخنران انگیزشی و نویسنده ای آمریکایی است. بلفورت به جرم حیله و فریبکاری در بازار سهام، به مدت ۲۲ ماه زندانی شد. او کتابی با عنوان «گرگ وال استریت» درباره ی زندگی خود نوشته که بر اساس آن در سال ۲۰۱۳، فیلمی با همین نام توسط مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی کاپریو ساخته شد.

جردن بلفورت کتاب شیوه گرگ را با ادبیات خاص خودش نوشته است و آن را به هر کسی، صرف نظر از میزان تحصیلاتش، سنش و سطح مهارت هایش، یاد می دهد که چگونه تبدیل به بهترین فروشنده، مذاکره کننده، کارآفرین و یا سخنگو شود.

جردن بلفورت توسط دیکاپریو در فیلم گرگ وال استریت مشهور شد، او در آستانه‌ی تولد 26 سالگی خود، درآمدی بیش از 49 میلیون دلار در سال داشت. به گفته خودش، او از این موضوع ناراحت بود که چرا سه میلیون دلار کمتر در‌آمد داشته و نتوانسته به درآمد هفته‌ای یک میلیون دلار (و سالیانه 52 میلیون دلار) برسد. حال بلفورت شیوه‌اش را آشکار کرده است. او اولین بار است که سیستم مرحله به مرحله فروش خودش را مطرح می‌کند، سیستمی که باعث شده تا خودش، مشتریان و تیم فروشش، به موفقیت و ثروت بسیاری دست پیدا کنند. این روش تا به حال فقط در دوره آموزشی آنلاین او و با هزینه حدود 2000 دلار بیان می‌شده است و حالا به وسیله‌ی این کتاب صوتی در اختیار عموم قرار گرفته. بلفورت در این اثر نشان می‌دهد که هر کسی چگونه می‌تواند به استاد متقاعدسازی و فروش مبدل شود. اکثر ما عمدتا دوست داشتیم سر از کار او دربیاوریم و راه دستیابی به موفقیت و ثروت و شیوه جادویی‌اش در متقاعد کردن و فروش را بیاموزیم.

کتاب شیوه گرگ یا راه گرگ زندگینامه جردن بلفورت، دلال سهام اسبق و فروشنده ی موفق، است. اسکورسیزی از زندگی او فیلمی با نام "گرگ وال استریت" با بازی درخشان لئوناردو دی کاپریو ساخت. در این کتاب، راه حل شسته رفته ای برای به کار بردن سیستم خط مستقیم در هر کسب و کار و صنعتی بیان شده است.

برای شما که با فروش سر و کار دارید یا کسب و کار خودتان را دارید، این کتاب تغییر دهنده بازی خواهد بود. در واقع، به شما نشان می دهد چگونه چرخه فروشتان را کوتاه کنید؛ میزان موفقیت معامله را افزایش داده و یک جریان ثابت بازگشت مشتری ایجاد کنید و همچنین مشتریان وفاداری خلق کنید، به علاوه این کتاب به شما فرمولی برای پرورش و حفظ نیروی فروش سطح جهانی ارائه می کند. 

جردن بلفورت، در این کتاب که با ادبیات خاص خودش نوشته است، سیستم متقاعدسازی و فروش گام به گام خود را آشکار می سازد که با استفاده از آن، هر کسی می تواند به یک ستاره موفقیت و فروش، مذاکره کننده، کارآفرین و یا سخنگو شود تبدیل شود.

او برای اولین بار در این کتاب است که رازهای سیستم گام به گام خودش رو مطرح می کند، سیستمی که باعث شده است تا خودش، مشتریانش و تیم فروشش، به موفقیت و ثروت بسیاری دست یابند. این شیوه تاکنون فقط در دوره آموزشی آنلاین او و با هزینه حدود ۲۰۰۰ دلار مطرح می شده است و اکنون از طریق این کتاب در اختیار همه قرار گرفته است. بلفورت در این کتاب نشان می دهد که هر کسی چگونه می تواند به استاد متقاعدسازی و فروش تبدیل شود.

کتاب «شیوه گرگ؛ سیستم فروش خط مستقیم» نوشته‌ی جردن بلفورت از پرفروشترین کتاب‌های نیویورک تایمز است. این کتاب به هنر متقاعدکردن و تأثیرگذاری، و رازهای موفقیتِ بزرگ‌ترین فروشنده‌ی جهان می‌پردازد.

در این کتاب یک راه‌حل برای به‌کاربردن سیستم خط مستقیم در هر کسب‌وکار یا صنعتی آمده است. سیستمی که قدرتمندی، کاربری آسان و کاربردی بودن خود را به اثبات رساند. به طوری که در روزهای آغازین ابداعش، موفقیت و ثروت زیادی برای افراد آموزش‌دیده به ارمغان آورد. در نتیجه، هزاران مرد و زن جوان در تلاش برای رسیدن به قطار خط مستقیم و رؤیای امریکایی شروع به سرازیرشدن به اتاق جلسات استراتون کردند.

این کتاب برای فروشنده‌ها نقش یک تغییردهنده را بازی خواهد کرد. با استفاده از راه‌کارهای این کتاب چرخه‌ی فروش کوتاه خواهد شد و بر نرخ موفقیت در معامله افزوده خواهد شد و جریان ثابت بازگشت مشتری توسعه می‌یابد و در نهایت مشتریان وفادار خلق می‌شود.

نویسنده با کلامی دلنشین، بیانی متفاوت و همچنین در چارچوب اصول انسانی و اخلاقی، آنچه را که برای متقاعدکردن، نفوذ و موفقیت نیاز دارید در ۱۲ فصل در اختیارتان قرار می‌دهد. این کتاب با فراهم‌کردن یک روش ساده و اثبات‌شده برای تسلط به هنر ارتباط، تغییر فوق‌العاده‌ای در مسیر زندگی پدید می‌آورد.

پدرو مادری که تلاش می کنند فرزندشان را برای انجام تکلیف مدرسه متقاعد کنند یا معلمی که سعی می کند دانش آموزش را درباره ی ارزش تحصیلات متقاعد کند تا سیاستمداری که در پی جمع کردن رأی در انتخابات است همه به نوعی درگیر فروش هستند. کتاب “شیوه گرگ“ نیروی تولید پول مستمر را به افراد نشان می دهد. 


توضیح جردن بلفورت درباره کتاب :

من گرگ وال استریت هستم. آنچه در این کتاب به شما ارائه می‌کنم، یک راه حل شسته رفته برای بکار بردن سیستم خط مستقیم در هر کسب‌وکار یا صنعتی است. برای شما که با فروش سروکار داشته یا کسب‌وکار خودتان را دارید، این کتاب یک تغییر دهنده بازی خواهد بود. به شما نشان می‌دهد چگونه چرخه فروشتان را کوتاه کرده، نرخ موفقیت در معامله را افزایش داده، یک جریان ثابت بازگشت مشتری توسعه دهید و مشتریان وفادار خلق کنید. به علاوه، این کتاب به شما فرمولی برای ساخت و نگهداری از یک نیروی فروش سطح جهانی را ارائه می‌دهد.

برای شما که با فروش سروکار ندارید، این کتاب به همان اندازه برایتان ارزشمند خواهد بود. حتی اگر فروشنده نباشید، هنوز لازم است دست کم در فروش و متقاعدسازی تا سطح معقولی مهارت پیدا کنید. در غیر اینصورت شدیدا اعتماد به نفستان را در زندگی از دست خواهید داد. زیرا که کل زندگی فروش و متقاعد کردن است. در حقیقت شما یا در حال متقاعد کردن هستید یا شکست خوردن. مهم نیست که درچه مسیر کاری ای قرار دارید، ما همیشه سعی داریم افکار و ایده‌ها و رویاها و امیدهایمان را به گونه‌ای انتقال دهیم که علاوه بر ترغیب افراد به عکس‌العمل، به خواسته‌های خود در زندگی هم دست یابیم. این همان هنر متقاعد کردن اخلاقی است و هدف کتاب هم دستیابی به همین موضوع است. با فراهم کردن یک روش ساده و اثبات شده برای تسلط به هنر ارتباط، قادر خواهید بود با قدرت فوق‌العاده بیشتری در مسیر زندگی قدم برداشته و زندگی بسیار موفق‌تری داشته باشید.


بخشی از کتاب :

هزاران بار دیده‌ام که فروشنده تازه‌کاری سعی می‌کند تا صلاحیت مشتری را بررسی کند، اما مشتری صرفا سوالات فروشنده را با سوال پاسخ می‌دهد و درنهایت همه چیز به هم می‌ریزد. این قضیه، نمونه‌ای خیلی خوب از مثالی است که در انتهای فصل ۲، از مایک تایسون آهنین زدم. تنها تفاوت این است که به جای اصابت با رگباری از مشت‌های ویرانگر، با رگباری از سوالات ویرانگر مواجه خواهید شد. ویرانگر از این لحاظ که منجر به انحراف از خط مستقیم می‌شوند و نهایتا از پلوتون یا حتی بدتر، اورانوس سر در می‌آورید.

در مقابل، وقتی کنترل را در دست دارید، رگبار متوقف می‌شود. مشتری متوجه می‌شود که در حضور متخصص مربوطه در آن رشته است و مجبور به عقب‌نشینی می‌شودو اجازه می‌دهد هر تعداد سوالی که به نظرتان نیاز است را بدون اینکه وسط حرفتان بپرد، از او بپرسید.

همه‌ی آن زمانی که در حال صحبت با فردی به طور رو در رو هستید و برای اولین بار به شما چشم می‌دوزد، در کمتر از ثانیه‌ای پردازش می‌شوند. نمی‌گویم که زبان بدن موثر معامله را به انجام می‌رساند، اما قطعا زبان بدن ناموثر مانعتان می‌شود و به شما اجازه نمی‌دهد تا با فرد دیگری وارد رابطه شوید؛ آن‌ها از چیزی که مشاهده می‌کنند، دفع می‌شوند. هنگامی که شخصی برای اولین بار نگاهش را به شما می‌اندازد، در بیست و چهار ثانیه ای که شاخص قضاوتش هنوز به ثبات نرسیده، چهره شما و طرز حرکت کردنتان را مشاهده کرده و قضاوت می‌کند. اساسا، او شما را به بخش‌های جداگانه تجزیه کرده، هر بخش را در مغز خود پردازش کرده، سپس دوباره سرهمتان می‌کند و اکنون شما قضاوت شده‌اید.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده