خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی کتاب : اول من بعد ما

معرفی کتاب : اول من بعد ما

عنوان کتاب : اول من بعد ما

نویسنده : کریستین آریلو

مترجم : مهدی قراچه‌داغی


بی‌اندازه خوشحالم که شما در سفر خود به اینجا رسیده‌اید. سفری که طراحی شده است تا شما را به سیاحت درون خودتان ببرد. این کتاب و مطالبش به شما کمک می‌کند تا روابطی بهتر و موفق‌تر ایجاد کنید. امّا از یاد نبرید که این کتاب دربارۀ شماست. زیرا شما نقطه ای هستید که همۀ روابط از آن آغاز می شود. این کتابی نیست که بخواهید درباره‌اش با شریک زندگی خود بحث کنید. این کتاب برای آن نوشته شده است که به خویشتن واقعی خود پی ببرید. این کتابی دربارۀ شماست که می‌توانید از آن برای رسیدن به رابطۀ بهتر استفاده کنید. این کتابی دربارۀ رابطۀ شما با خودتان است. با آنکه در زندگی و در روابط موضوعی از این مهم‌تر وجود ندارد، اغلب ما زنها به گونه ای دیگر فکر می‌کنیم.

کتاب اول من بعد ما نوشته‌ی کریستین آریلو است که در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع خودشناسی و خودپذیری در زنان قرار می‌گیرد.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

آریلو در کتاب اول من بعد ما تاکید دارد که هیچ زنی نباید بدون شور، خوشحالی، عقل و قدرت عقلانی زندگی کنند. هر زنی باید بداند که قبل از هر چیز ابتدا این قلب خود اوست که باید نزدیک‌ترین دوست او باشد. در واقع اولین عشق شخصی یک زن خود حقیقی اوست که همیشه در درون اوست، خودی که همیشه آماده ارائه مشاوره عاقلانه و صمیمانه به اوست.

یکی از نکات حائز اهمیت درباره کتاب حاضر تجربیات واقعی نویسنده از افراد اطراف او از جمله مراجعه کنندگان و دوستان و آشنایان است. آریلو خود نیز قبلا به دلایلی یک اشتباه ازدواج داشته است. به همین دلیل صحبت‌های او به عنوان یک زنی که یک بار طعم شکست را چشیده و دوباره روی پای خود ایستاده می‌تواند برای مخاطبان حس باورپذیری و اعتماد ایجاد کند. نویسنده بعد از تجربه‌ی تلخ خود محکم و قوی ادامه داده است و زندگی مملو از عشق و موفقیت برای خود ساخته است. آریلو در این کتاب با همه‌ی زنان صحبت می‌کند. مخاطبان او تنها زنان شکست خورده نیستند بلکه او زنانی را که به دنبال یک رابطه جدی هستند، زنانی که در مرحله پیش از انتخاب همسر هستند و یا زنانی که نسبت به ادامه زندگی با همسرشان مردد هستند را مخاطب خود قرار داده و به آن‌ها می‌گوید که در روابطشان دقیقا باید چه چیزهایی را کاووش کنند.

این کتاب به منظور ایجاد چالش و راهنمایی زنان برای ایجاد روابط مورد نظر به جای مواردی که اغلب خود را در آن گیر کرده اند ، طراحی شده است. تکنیک های قدرتمند برای تغییر عادات قدیمی که رویاهای شما را خراب می کردند. این روش ها حاصل تجربیات زندگی مشترک نویسنده، دوستانش است که در اختیار شما قرار داده است.


بخشی از سخنان کریستین آریلو:

آيا به ذهنتان رسيده است كه بيش از هر چيزی به عشق نياز داريد؟ آيا به فكرتان خطور كرده است كه بيش از هر چيز به شريک زندگی نياز داريد؟ آيا هرگز به فكرتان رسيده است كه چرا همه زنان ديگر يار زندگی خود را يافته‌اند، اما شما هنوز سرتان بی‌كلاه مانده است؟ آيا هرگز انديشيده‌ايد كه «چرا همه زنان غير از من روابط عالی دارند؟ چرا من نمی‌توانم شادمان و خوشبخت زندگی كنم؟» آيا اين اتفاق افتاده است كه كسی كه او را دوست داريد دست رد به سينه‌تان بزند؟ آيا به اين فكر كرده‌ايد كه كسی ممكن است به هر دليل دست رد به سينه شما بزند؟ من از سفر خود آموختم كه اگر با خود صادق و با زندگی برخورد شجاعانه داشته باشيم، می‌توانيم به روابطی كه مورد نظرمان است برسيم. من به زندگی‌ای رسيده‌ام كه پيش‌تر حتی تصورش را نيز نمی‌كردم. به اين نتيجه رسيده‌ام و اميدوارم ديگر زنانی كه به اين موقعيت می‌رسند، از تجربه من استفاده كنند.


بخشی از کتاب:

حقیقی بودن در روابط به نظر شما، چه تعدادی از زنان به «ما» و «او» فکر می‌کنند؟ بسیاری از ما زنان می‌خواهیم به هر قیمت که شده است، رابطه خود را با آنان زنده نگه داریم. امّا واقعیت این است که در بیشتر وقت‌ها می‌کوشیم به خودمان دروغ بگوییم. البته، وقت‌هایی متوجه نیستیم که در مقام خودفریبی گام برمیداریم، امّا بیشتر وقت‌ها میدانیم که اشکالی وجود دارد. با این حال، در بسیاری از موارد می‌کوشیم که واقعیت‌ها را پنهان سازیم. می‌خواهیم احساس‌های ناخوشایند را پنهان کنیم. امّا این ما را به کجا می‌برد؟ به جایی که خسته و ناراحت می‌شویم.

ما با جدیت در تلاشیم که در حیطه امن و راحت خود باقی بمانیم. گاه با مشکل‌های عاطفی و مالی و ازدواج بدون عشق زندگی می‌کنیم، امّا نمی‌توانیم حقیقت را پنهان‌سازیم. در وقت‌هایی حقیقت پا به میان می‌گذارد. گاه گرفتار بیماری و افسردگی می‌شویم، گاه این‌ها سبب می‌شوند که پیرتر از آنچه هستیم به نظر برسیم.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده