ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی کتاب : تختخوابت را مرتب کن

معرفی کتاب : تختخوابت را مرتب کن

عنوان کتاب : تختخوابت ‌را مرتب ‌کن

نویسنده : ویلیام اچ. مک‌ریون

مترجم : حسین گازر


کتاب «تخت خوابت را مرتب کن»، نوشته دریاسالار ویلیام اچ. مک‌ریون، بازنشسته‌ی نیروی دریایی آمریکا است که در آن به نکات کوچک ولی مهمی اشاره می ‌کند و اعتقاد دارد که ممکن است زندگی شما و حتی دنیا را تغییر دهد. فرمانده ویلیام اچ. مک ‌ریون با افتخار در ارتش خدمت کرد و در ۳۷ سال خدمتش به عنوان یگان ویژه‌ی نیروی دریایی، در تمام سطوح فرماندهی بوده است. او در حال حاضر رئیس دانشگاه تگزاس سیستم است و کتابش جزء پر فروش ‌ترین ‌های نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۷ بود. این کتاب شامل ده درس کوتاه است که دریاسالار در تمرینات نیروی دریایی یاد گرفته است و اساس کتاب را نیز تشکیل می ‌دهد. او در هر فصل یک درس را در کنار خاطره‌ های دوران آموزش، خدمت و عملیات‌ های جنگی به طور خلاصه بیان می‌کند.

کتاب تخت‌‌خوابت را مرتب کن، که در ایران با عناوین مختلفی ترجمه شده است، کتابی‌ست در دسته‌ی کتابهای روانشناسی با موضوع رشد فردی و خودیاری، که به زبانی ساده و روان از درس‌ها و تجربیات دریا سالار ایالات متحده آمریکا ویلیام مک‌ریون، بر فراز آب‌ها می‌گوید. ویدیو این سخنرانی در اینترنت بیش از 10 میلیون بازدید داشت و در زمان کوتاهی تبدیل به کتابی با عنوان تختت را مرتب کن شد. بعد از انتشار، این کتاب در لیست پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۷ قرار گرفت. بسیاری از کاربران سایت آمازون، کتاب را بسیار سودمند توصیف کردند و آن‌را بسیار مناسب برای خواندن و استفاده قبل خواب کودکانشان دانستند.

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

ویلیام اچ. مک ریون، ژنرال بازنشسته‌ی نیروی دریایی آمریکا در کتاب تختخوابت را مرتب کن، به بیان ده درسی که در تمرینات نیروی دریایی یاد گرفته، می‌پردازد. این کتاب که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و درباره چیزهای کوچکی‌ست که می‌توانند زندگی‌ و شاید دنیا را تغییر دهند.

همه‌ی ما می‌دانیم که زندگی، سخت و طاقت‌فرساست؛ ولی گاهی با انجام کارهای پیش‌پا‌افتاده می‌توان به نتیجه‌ای دست یافت که زندگی را تخت تاثیر قرار دهد. عمل بسیار ساده‌ای مانند مرتب ردن تختخواب هم می‌تواند برای شروع یک روز نیروی انگیزشی شگفت‌آوری داشته باشد و رضایتی درونی برای به پایان رساندن یک روز خوب برای‌مان فراهم کند. برای تغییر چهان، اول تختخوابت را مرتب کن.

مک‌روین نکات و کارهای کوچک و ساده‌ای که گاهی در زندگی روزمره از انجام آنها چشم‌پوشی می‌کنیم را در داستان و تجربه‌های واقعی خودش یادآور می‌شود. بعضی از این قسمت‌ها چنان عجیب و غیرقابل باورند که حتی ممکن است با خواندن آن اشک از چشمانمان جاری شود. مک‌ریون معتقد است که برای تغییر دنیای درون و بیرون در مرحله‌ی اول باید کارهای کوچک انجام شود. او ساده‌ترین کارها مثل مرتب کردن تخت‌خواب را مقدمه‌ای برای تبدیل دنیا به مکانی بهتر می‌داند.


بخشی از کتاب :

نگاهی به اطراف انداختم. می‌توانستم تشویش و نگرانی را در صورت تعدادی از کارآموزها ببینم.

مربی به صحبت‌هایش ادامه داد: «جوری آزمایش می‌شید که تابه‌حال هرگز تجربه نکردین.» بعد مکثی کرد و نگاهی به ما «جوجه‌ سربازها» انداخت. لبخندی زد و گفت: «بیشتر شماها این دوره رو تموم نمی‌کنین. مثل روز برام روشنه. تمام تلاشم رو می‌کنم تا پدر شماها رو دربیارم.» مربی روی چند کلمه‌ی آخرش تأکید عجیبی داشت. «بدون هیچ رحمی شما رو داغون می‌کنم. شما رو جلوی هم‌تیمی‌هاتون خرد می‌کنم. کاری می‌کنم ورای محدودیت‌هاتون حرکت کنین.» سپس خنده‌ای شیطانی روی صورتش ظاهر شد. «درد خواهید کشید. خیلی خیلی خیلی زیاد.»

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده