خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی کتاب : آرام باش بی‌اعصاب

معرفی کتاب : آرام باش بی‌اعصاب

عنوان کتاب : آرام باش بی‌اعصاب

نویسنده : مت هیگ

مترجم : آسیه مجیدیانی

انتشارات : نشر مات


این كتاب انگیزشی بررسی مسائل، دغدغه ها و مشكلات پيچيده‌ی دنيای مدرن كنونی كه زندگی انسان را با پريشانی و شتاب همراه كرده و چگونگی كنترل فشارهای روانی و حفاظت از خود در برابر اين حملات را آموزش میدهد.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

دنیای امروزه ذهن ما را به بازی گرفته است. پریشان حالی و اضطراب پیوسته رو به افزایش است. این سیاره ی عصبی و پرشتاب، زندگی انسانها را عصبی کرده و به آن ضرب‌آهنگی پرشتاب داده است. ارتباط میان ما بیشتر شده است و در عین حال بیشتر احساس تنهایی می کنیم. پیوسته تشویق می شویم به اینکه برای همه چیز از سیاست جهانی گرفته تا اضافه وزن خود، نگران باشیم. در سیاره ای که ما را دیوانه می کند، چگونه می توانیم عاقل بمانیم؟

در این دنیای فناوری چگونه می توانیم انسان بمانیم؟ هنگامی که به تشویش و اضطراب تشویق می شویم، چگونه احساس خوشبختی کنیم؟اگر سبک زندگی ما به گونه ای مهندسی شده باشد که احساس کنیم خوشبخت نیستیم، تکلیف چیست؟اگر چاره ای برای آن وجود می داشت، چه باید می کردیم؟

کتاب آرام باش بی‌اعصاب كتابی پربار و خواندنی كه آسودگی ذهنی و در نتيجه سلامت جسمانی را نثارتان می‌كند. نويسنده‌ی كتاب انگيزشی و الهام بخش پيش رو با تحليل و بررسی مسائل، دغدغه ها و مشكلات پيچيده ی دنيای مدرن كنونی كه زندگی انسان را با پريشانی و شتاب همراه كرده اند، چگونگی كنترل فشارهای روانی و حفاظت از خود در برابر اين حملات را آموزش می‌دهد.

آرام باش بی اعصاب را روزی دوبار با غذا یا بدون غذا، مصرف کنید !

و سرشار از خرد، بصیرت عشق و حکمت شوید.

این کتاب، کتابی‌ست راهنما برای اینکه بیاموزیم چگونه در لحظه زندگی کنیم. خوانندگان این کتاب از هرجا که باشند، قدردان آن خواهند بود.

کتاب هایی که مت هیگ می نویسد، حکم دوستی هایی را دارند که می خواهیم همیشه حفظشان کنیم. کتابی صمیمی، سخاوتمند و عمیق درباره پیچیدگی هایی که انسان مدرن با آنها دست به گریبان است. هیگ یکی از مهمترین نویسندگان روزگار ماست.


بخشی از کتاب:

_كلمه‌ی «شوک» در بين مفسران سياسی در تلويزيون بسيار زياد استفاده می‌شود. شما در قرن بيست و يكم اخبار را می‌بينيد، می‌خوانيد، ثبت می‌كنيد و اخبار همچون يک رودخانه در جريان هست و تمامی‌ ندارد، شوک.


_«اوه چه بد، الان چی ميشه؟» اين واكنش عمومی می‌شود.‌ شما صبح به سايت خبری مورد علاقه خود سر می‌زنيد، يك لحظه از خواندن يک خبر شوكه مي شويد. ممكن است شوک چيز ناخوشايندی باشد كه يک شخص يا يک جامعه آن را تجربه می‌كند، اما می‌تواند يک ابزار سياسی خوب شمرده شود.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده