خرید از سراسر دنیا


» معرفی کتاب : برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال

معرفی کتاب : برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال

عنوان کتاب : برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

نویسنده : رایدر کارول

ناشر : کوله پشتی


این کتاب در سال ۲۰۱۹ توسط رایدر کارول نوشته شد. رایدر که خودش از کودکی از سندروم نقص توجه و بیش فعالی (ADHD) رنج می برد و هیچ کدوم از روش های برنامه ریزی که بهش پیشنهاد میشد براش کار نمی کرد، خودش کم کم روشی رو ابداع کرد که براش کاربردی باشه و اسمش رو گذاشت بولت ژورنال!

اصل این کتاب اینه که آقاجان! زندگیت رو تغییر بده! منتها نه با روش های عجیب و غریب و یهویی! بلکه در چارچوب یک روش ساده و متناسب با زندگی خودت! اسم این روش هم هست بولت ژورنال! مزیت روش بولت ژورنال در اینه که هر آدمی می تونه خودش برای زندگی خودش برنامه ریزی کنه. تصمیم بگیره. و به سمت بهتر شدن پیش بره! درحالیکه دفترهای برنامه ریزی آماده، یک طراحی ثابت رو برای هزارها نفر ارائه میدن و «منعطف» نیستن. بولت ژورنال به شدت منعطفه! کتاب بولت ژورنال هم به شما یاد میده چطور از این انعطاف پذیری به نفع خودتون استفاده کنید!

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال با هدف انگیزه دادن نوشته و ترجمه شده است و به درد همه ی کسانی می خورد که می خواهند زندگیشان را به سمت بهتر شدن تغییر بدهند. چه همین الان دفتر بولت ژورنال داشته باشید، چه تا حالا اسمش را هم نشنیده باشید، این کتاب به شما کمک می کند کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید. رایدر در کتاب بولت ژورنال به شما یاد میدهد چطور خودتان با توجه به شخصیت و شرایط زندگی خودتان برنامه ریزی کنید.

روش بولت ژورنال یک گام فراتر از مرتب کردن یادداشت ها و فهرست کارهای تان می گذارد. با حواس پرتی ها خداحافظی خواهید کرد؛ زمان و انرژی تان صرف چیزهایی خواهد شد که به زندگی کاری و شخصی تان معنا می بخشد. روش بولت ژورنال پایانی است برای آشوب و تشویشی که در ذهنتان خانه کرده.

این کتاب چارۀ کار کسانی است که از نوشتن فهرست های بی انتها خسته شده اند، کسانی که هم زمان مشغول به انجام چند کار هستند و افراد خلاقی که می خواهند به زندگی شان سامان بدهند. چه سال ها از بولت ژورنال استفاده کرده باشید چه تا به حال حتی آن را از نزدیک ندیده باشید، این کتاب به شما کمک می کند تا از مسافر هواپیمای زندگی خود بودن به خلبانی آن ارتقا پیدا کنید.


این کتاب پنج بخش دارد:


بخش اول: آماده سازی

در این بخش با مفهوم اصلی بولت ژورنال آشنا میشویم. اینکه اصلا به چه دردی می خورد و قرار است چه تاثیری در زندگی ما بگذارد.


بخش دوم: سیستم

در بخش دوم از کتاب بولت ژورنال با چارچوب اصلی بولت ژورنال آشنا می شویم. یاد می‌گیریم چطور با یک دفتر ساده و یک خودکار، بولت ژورنال بسازیم.


بخش سوم: عمل

این بخش مثل اسمی که دارد، پر از راهکارهای عملی است برای بهتر استفاده کردن از بولت ژورنال. در این بخش یاد می گیریم چطور بعد از درست کردن بولت ژورنال، ازش خوب استفاده کنیم تا تاثیرش را در زندگی‌مان ببینیم.


بخش چهارم: هنر

بخش چهارم در مورد شخصی کردن دفتر بولت ژورنال صحبت می‌کند . این بخش به ما یاد میدهد دفترمان را با خودمان تطبیق بدهیم.


بخش پنجم: پایان

این بخش خیلی کوتاه، نمونه هایی از صفحه های بولت ژورنال بلاگرها را نشانمان می‌دهد و به سوال هایی که ممکن است برایمان پیش آمده باشد جواب می‌دهد.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده