خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی کتاب : باشگاه پنج صبحی‌ها

معرفی کتاب : باشگاه پنج صبحی‌ها

عنوان کتاب : باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده : رابین شارما

مترجم : رضا اسکندری

ناشر : نشر نون


 «باشگاه پنج‌ صبحی‌ها» شامل برنامهٔ متحول‌کننده‌ای است که مردم را قادر می‌سازد میزان بهره‌وری‌شان را افزایش دهند و در زمینه‌های کار، زندگی شخصی، سلامتی و روحیه به موفقیت‌هایی خارق‌العاده دست پیدا کنند.

مسئله‌ای که بزرگترین ناراحتی شما در آن نهفته است، مکانی است که بیشترین زمان خود را درونش سپری می‌کنید و فرصت‌های زندگی‌تان را در آن، می‌سوزانید. در کتاب باشگاه ۵ صبحی ها یاد می‌گیرید که چگونه هرروز صبح، سرِ ساعت 5 از رختخواب برخیزید و برای استفاده بهتر از زمان، برنامه‌ریزی کنید. این داستان خاص، چارچوبی مناسب را برای شروع متفاوت روزتان، متفاوت‌تر از صبح‌هایی که تاکنون داشته‌اید، فراهم خواهد کرد.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

نکات ارائه‌شده در «باشگاه پنج‌ صبحی‌ها» کاملاً ساده و قابل ‌اجرا و در عین حال بسیار تأثیرگذار است و خوانندگان را قادر می‌سازد از روز، هفته، ماه، سال و عمر خود به بهترین نحو ممکن بهره‌گیری کنند و نتایجی عالی در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود رقم بزنند.

رابین شارما نویسنده و سخنران انگیزشی اهل کانادا است که کتاب پرفروشش «راهبی که فِراری‌اش را فروخت» به بیش از ۷۰ زبان ترجمه شده ‌است.

توضیح رابین شارما درباره کتاب :

کلوب 5 صبح، بر اساس مفهوم و روشی است که برای بیش از بیست سال برای کارآفرینان برتر، مدیران ارشد شرکت های بسیار معروف، سوپراستارهای ورزشی، افراد برتر حوزه موسیقی، و اعضای سلطنتی تدریس می‎کنم. من این کتاب را در مدت بیش از چهار سال در ایتالیا، آفریقای جنوبی، کانادا، سوئیس، روسیه، برزیل و جزیره ی موری­تیوس نوشته ام. گاهی نوشته های این کتاب، خیلی راحت به ذهنم می‎آمدند و گاهی برای ادامه دادن کتاب، با سختی هایی روبرو می‎شدم. گاهی اوقات، می خواستم پرچم سفید را بالا ببرم و تسلیم شوم و گاهی این مسئولیت پذیری، من را به ادامه دادن تشویق می‎کرد.


خلاصه ای از کتاب:

مطمئن‌ترین راه برای به دست آوردن بهترین نتایج در زندگی شخصی و حرفه‌ای شما، برنامه‌ریزی برای بیدار شدن در ساعت 5 صبح است؛ این ساعت از روز، به (ضربان تپنده‌ی جهان) معروف است.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای پیوستن به باشگاه ۵ صبحی‌ها، آرامش مغز و در عین حال هوشمندیِ آن خواهد بود.5 صبحی‌ها، فعالیت‌های کاری که در طول روز انجام می‌دهند، اخبار متنوعی که در طول روز می‌شوند و مطالب گوناگونی که در شبکه‌های اجتماعی می‌خوانند را (در ساعات پایانی روزشان) بهتر از سایر افراد، هضم می‌کنند و مغزشان برای تخلیه‌ی این موارد، عکس‌العمل مناسب‌تری نشان می‌دهد.

ساعت 5 صبح، زمان بسیار مناسبی برای به جریان‌انداختن خون در مغز است. این مورد می‌تواند نتیجه‌ای شگفت‌انگیز را برای مغز شما، به ارمغان بیاورد تا از استرس‌ها و نگرانی‌هایی که ممکن است در طول روز با آن‌ها مواجه شوید، در امان بمانید و خللی در عملکرد روزانه‌ی شما ایجاد نشود.

اکثر مردم حاضر نیستند ساعت 5 صبح از خواب، بلند شوند و روزشان را اینگونه آغاز نمایند؛ همین مسئله، یک مزیت رقابتی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. ذهنی که حواس پرتی ندارد، به فرد اجازه می‌دهد تا روی فعالیت‌های روزانه‌اش، متمرکز بماند. بدست آمدن موفقیت، فقط در کسب پیشرفت‌های بزرگ نیست، بلکه در تجمع پیشرفت‌های كوچكی است که می‌تواند به صورت مداوم، به شما انگیزه ببخشد.

برای مبدل شدن به یک کارشناس نخبه، در هر حوزه و یا مهارتی، تقریبا به 75/2 ساعت تمرین در روز (به مدت 10 سال ) نیاز دارید. زودتر از خواب بلند شدن، راهی آسان برای استفاده از این زمان‌بندی است. یک طرح عالی برای اولین ساعات روز شما، قانون 20/20/20 است. 20 دقیقه برای حرکت، 20 دقیقه برای تأمل کردن و 20 دقیقه برای رشد. خواب می‌تواند عامل تعیین‌کننده ای برای امید به زندگی شما باشد.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده