دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» ژرفای زن بودن

ژرفای زن بودن

عنوان کتاب : ژرفای زن بودن

نویسنده : مرین مورداک

ترجمه : سیمین موحد


کتاب ژرفای زن بودن ،نویسنده مورین مورداک به ترجمه سیمین موحد توسط انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی در 245 صفحه به چاپ رسیده است.

مورین مورداک متولد سال 1945 در آمریکاست. او روانکاو خانواده است و در کشورهای مختلف تدریس می‌کند. مورداک با آثار معروفش از جمله «کمال زن بودن»، دختر بابا و دیگر کتاب‌هایش حالا نویسنده‌ای بین المللی است. اغلب کتاب‎هایی که مورین مورداک نوشته است در حوزه زنان است.او بیشت‌تر بر اساس تئوری روانشناسی تحلیلی پرفسور یونگ کتاب‌های خود را می‌نویسد که حالا با بازتاب مثبت جهانی رو به رو شده است.

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

 مورداک عضو هیئت مدیرچند موسسه‌ی روانشناسی است. از کتاب‌های او در سراسر جهان استقبال بسیار خوبی شده است و آثار او به چندین زبان ترجمه شده‌اند. مورداک در کتاب‌هایش به شکلی کاملا موثر و کاربردی مواردی را را برای برطرف کردن حس نارضایتی در زنان و حرکت به سمت زنانه زیستن و لذت بردن از زندگی زنانه را تصویر می‌کند.

نویسنده کتاب که خود آسیب خورده سفر مردانه است، در این کتاب نقشه (سفر قهرمانی زن) را ترسیم می کند.

زنان و مردان عصر حاضر, در درون خود احساس خلا ٔ غريبي دارند;

بر طبق نظريه كارل گوستاو يونگ روانشناس شهير سوئيسي, هر انسان اعم از زن يا مرد داراي و يژگيهاي رواني هم زنانه و هم مردانه است. اين وجه زنانه در مردان, آنيما و وجه مردانه در زنانآ نيموس نام گرفته است. از آنجا كه روح زنانه به زندگي لطافت و سرزندگي را تزريق ميكند,جستجو و كاربرد آن هم براي زنان و هم براي مردان امري ضروري بهنظر ميرسد.

بسیاری از زنان تصور ميكنند به دلايل گوناگون ماهيت لطيف زنانه از دست داده اند و حس نكردن اين روح زنانه, در وجود آنها شكاف و خلأ بزرگي همچون يك زخم باز پديد آورده است. آنها از ايـن حقيقت بيخبرند كه هر جا چنين كمبود, شكاف يا زخم بازي هست, شفا و درمان اين زخم را بايد در خون خود زخم ــ درون و معناي خود اين شكاف ــ جستجو كرد.

كيمياگران كهن عقيده دارند <هيچ دارويي جز از خون خود زخم نبايد ساخته شود>. بنابراين خلأ انرژي و ماهيت زنانه را نميتوان از طريق پيوند با ماهيت مردانه در خارج از وجود خود درمان كرد, بلكه برعكس لازم است با پيوندي دروني, با تلفيق بخش‌های زنانه و با به خاطر آوردن يا به هم پيوستن دوباره روان مادر و دختر شفا داد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده